ΕΚΔΟΣΕΙΣ

ERGANINOW CLOUD EDITION

Το Erganinow Cloud ειναι η νέα light πλατφόρμα, βασισμένη στην πετυχημένη cloud platform της iOLABS, σχεδιασμένη να καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις της νέας νομοθεσίας & του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ, προσφέροντας σε κάθε επιχείρηση και λογιστή, ένα σύγχρονο εργαλείο για την πλήρη παρακολούθηση και διαχείριση του προσωπικού τους.

  • Καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ για το ψηφιακό Παρουσιολόγιο και την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας.
  • Δεν χρειάζεται εγκατάσταση: Είναι άμεσα προσβάσιμο από οποιοδήποτε browser μεσω του υπολογιστή ή οποιασδήποτε συσκευής και το μόνο που απαιτείται είναι το username & Password του χρήστη.
  • Δεν χρειάζεται υποστήριξη: Είναι εγκατεστημένο σε υπερσύγχρονους Servers της iOLABS, η οποία εγγυάται 24/7 αδιάλειπτη λειτουργία του συστήματος και την ασφάλεια των δεδομένων της επιχείρησης με συνεχή backup & security updates.
  • Πλήρες σύστημα διαχείρισης & ωρομέτρησης προσωπικού που προσφέρει ολοκληρωμένη πληροφόρηση για του προσωπικού, οποιασδήποτε επιχείρησης & οργανισμού.
  • Λειτουργεί ανεξάρτητα, αυτόνομα και συνεργάζεται με οποιοδήποτε σύστημα μισθοδοσίας ή λογιστικό πακέτο, για την τροφοδότηση των στοιχείων του προσωπικού και μισθοδοσίας.
  • Παρέχει ΔΩΡΕΑΝ Application Εισόδου – Εξόδου των εργαζομένων
  • Λειτουργεί με όλες τις συσκευές καταγραφής Εισόδου – Εξόδου των εργαζομένων που παρέχει η iOLABS.

ERGANINOW DESKTOP EDITION

To  Erganinow Desktop Edition, απευθύνεται σε επιχειρήσεις και λογιστήρια που επιθυμούν τη διατήρηση των στοιχείων καταγραφών των παρουσιών του προσωπικού, εντός του οργανισμού. Καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις της νέας νομοθεσίας & του Συστήματος ΕΡΓΑΝΗ, προσφέροντας σε κάθε επιχείρηση και λογιστή, ένα σύγχρονο εργαλείο για την πλήρη παρακολούθηση και διαχείριση του προσωπικού τους.

Το Erganinow Desktop Edition δεν απαιτεί εξειδικευμένο τεχνολογικό εξοπλισμό και η εγκατάστασή του μπορεί να γίνει σε ένα απλό υπολογιστή που θα επιτελεί το ρόλο του Server, ενώ παράλληλα, οι απαιτήσεις του συστήματος, για τη λειτουργία και τη συντήρησή του, είναι ελάχιστες

  • Καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ για το ψηφιακό Παρουσιολόγιο και την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας.
  • Είναι ευκολο στην εγκατάσταση και απαιτείται ενας απλος υπολογιστής για τη λειτουργία του.
  • Είναι εύκολο στην παραμετροποίηση και μέσα σε λίγα λεπτά μπορεί να παραμετροποιηθεί για ένα τεράστιο οργανισμό με πολλαπλες εταιρίες και τμήματα.
  • Είναι εύκολο στη συντήρηση με αυτοματοποιημένα backup.
  • Είναι ένα πλήρες σύστημα διαχείρισης & ωρομέτρησης προσωπικού που προσφέρει ολοκληρωμένη πληροφόρηση για του προσωπικού, οποιασδήποτε επιχείρησης & οργανισμού.
  • Λειτουργεί ανεξάρτητα, αυτόνομα και συνεργάζεται με οποιοδήποτε σύστημα μισθοδοσίας ή λογιστικό πακέτο, για την τροφοδότηση των στοιχείων του προσωπικού και μισθοδοσίας.
  • Παρέχει ΔΩΡΕΑΝ Application Εισόδου – Εξόδου των εργαζομένων
  • Λειτουργεί με όλες τις συσκευές καταγραφής Εισόδου – Εξόδου των εργαζομένων που παρέχει η iOLABS.